KNYGĄ ĮSIGYTI GALITE ČIA:
Išardymas
Paul Kengor
Anotacija:
Lietuvoje ne pirmus metus diskutuojama dėl šeimos sampratos. Ar dar tikime, kad vyro ir moters santuoka paremtas geriausias ir vienintelis siektinas šeimos modelis, kurį turėtų palaikyti ir skatinti valstybė? O gal visi šeimos modeliai yra vienodai geri? Tokią diskusiją pagimdė marksistinė seksualinė revoliucija, šiandien klaidingai siejama su Vakarais, laisve ir liberalumu. Markso šūkis „sunaikinti šeimą” buvo pamirštas sąmoningai nutylint istoriją. JAV analitiko dr. Paulo Kengoro knyga „Išardymas“ yra šios nutylėtos istorijos pasakojimas.
Lietuvoje, kuri buvo okupuota SSRS tik 1940 metais, niekas nepatyrė ir negali atsiminti SSRS 1918-1929 m. vykusios seksualinės revoliucijos. Jos metu panaikinta monogaminė šeima, vyrai turėjo dalintis žmonomis, sukurtos komunos valstybiniam vaikų auginimui, pirmąkart istorijoje legalizuoti abortai, vyko LGBT paradai, komjaunuolės turėjo pareigą atsiduoti komjaunuoliams, nevaržomai plito venerinės ligos, o šimtai tūkstančių vaikų nežinojo, kas jų tėvai. Dešimtmetis tokios laisvės privertė Staliną rinktis SSRS, kurioje „nėra sekso”. Lenino seksualinė revoliucija kilo iš Markso karo prigimtinei („buržuazinei“) šeimai ir padėjo pamatus būsimam kultūrinio marksizmo gimimui bei leftistinei šeimos naikinimo politikai.
Knyga rekomenduojama kiekvienam, norinčiam suvokti tiesioginį ryšį tarp marksizmo, komunizmo ir šiandieninio karo prieš vyro ir moters santuoka pagrįstą šeimos modelį. Knygos lietuviškojo leidimo įvadą parašė filosofas prof. Vytautas Radžvilas.
Atsiliepimai:
Lietuvos skaitytojui P. Kengoro knyga - tikras iššūkis. Ji pasakoja visai kitokią marksizmo istoriją nei mes patys atsimename iš sovietinio tautų kalėjimo. Radę drąsos atsiversti šią knygą nauju žvilgsniu pamatys ir šiandienos ideologinius iššūkius.
Faustas Latėnas, kompozitorius
Lietuvai tekęs sovietinės okupacijos jungas atėmė ne tik mūsų laisvę ir nepriklausomybę. Komunizmo ideologija reikalavo atsisakyti mūsų meilės Dievui ir Tėvynei. Ji žadėjo sukurti naują sovietinį žmogų, naują moralę ir tariamą rojų žemėje. Neatsitiktinai Bažnyčia visada kovojo su komunizmo ideologija, o Lietuvoje buvo aktyvi antisovietinio pogrindžio dalis. Šiandien įvairios marksistinės idėjos netikėtai sugrįžta į mūsų gyvenimą ir mes nesugebame jų atpažinti. Ryškiausia tokia idėja – Karlo Markso kvietimas sunaikinti šeimą, įgavusi visai naujas, šiuolaikiškas formas. Paulo Kengoro knygos pasakojimas apie marksistinį požiūrį į santuoką ir šeimą daug ką šokiruos ir privers naujomis akimis pamatyti tiek SSRS istoriją, tiek ir šiandieninės Lietuvos iššūkius.
J.E. Sigitas Tamkevičius, arkivyskupas emeritas, rezistentas
Iš esmės tai ne tik filosofijos istorijos veikalas. Tai neatskiriama teisės filosofijos dalis, tai moralės ir teisės, kaip vienybės ir griežto atskirumo amžinosios problemos gvildenimas šių dienų pasaulyje. Tai pagrindimas būtinybės nesutapatinti lygybės teisėje ir vienodumo gyvenime, kas ypač svarbu ruošiant, įgyvendinant ar aiškinant įstatymus. Ir rašant mūsų Konstituciją buvo suprasta, kad šeima, susikūrusi tik emociniu pagrindu nėra tas darinys, kuris galėtų būti sveikos visuomenės, valstybės, žmonijos egzistavimo pamatas.
Liudvikas Narcizas Rasimas, signataras, Konstitucijos bendraautorius
Vakarų civilizacijoje vyksta metafizinė kova, kurios epicentre – šeima, vyro ir moters sandora. Tik išvydus visuminį vaizdą įmanoma sąmoningai rinktis savo poziciją ideologinių batalijų akivaizdoje. Ši knyga yra prieš šeimą sukilusių jėgų preciziška anatomija, kurią ištyręs skaitytojas galės suvokti dabartinių kovų ištakas ir pasitikti kylančius iššūkius savo protui bei sąžinei.
Tomas Viluckas, rašytojas, publicistas, portalo laikmetis.lt vyr. redaktorius